o alunita pe palma dreapta

Am crezut de cateva ori ca, in sfarsit, am gasit un rau care sa ma duca spre o destinatie. Ca nu mai ratacesc de pomana si ca nu mai imi zgarii obrajii. De cateva ori m-am inselat. E stupid sa renunti la bucuria aceea a inceputului, cand nu stii ca se termina rau si speri ca nu se termina niciodata. De cateva ori am crezut ca sunt indragostit si s-a dovedit ca nu eram, chiar daca indragosteala nu era mimata. De cateva ori am crezut ca mi-am gasit un rost, dar se pare ca nu avea rost, rostul acela. Si de cateva ori, atunci cand soarele imi bate in ochi cred ca vrea sa-mi spuna ceva si eu nu inteleg.

De cateva ori mi s-a cojit pielea, tot din cauza soarelui. Spre surprinderea mea, nu am gasit nicio alta personalitate cu care sa ma joc. De cateva ori am visat sa scriu mai bine, dar imediat am uitat pentru ca deja visam. Probabil ca de cateva ori a fost primavara.

O sa incetez sa mai arunc cu pietre in apa, chiar daca, de vreo cateva ori, mi s-a parut ca paseam spre un alt eu. De cateva ori am stiut ca tragediile se intampla doar la televizor si de cateva ori mi s-a amintit ca nu am 28 de ani. Mi-a venit sa stranut de cateva ori in timp ce tastam, dar m-am abtinut de teama sa nu imi pierd sirul de scoici dintre degete.

Ar trebui sa se mai inventeze alte exprimari ca „scrii cu melci in urechi” sau ” asculti cu marea in ochi” sau „iubesti cu inima sarata” sau „mi-e dor de rasarit”.

De cateva ori, in imponderabilitate, sufletul cantareste cat un graunte de nisip.

As vrea sa fie mai multa primavara sa imi ating nasul cu limba. De cateva ori.

2 Responses to “o alunita pe palma dreapta”


  1. 1 Magda Aprilie 12, 2010 la 9:22 am

    Elfule, asta e cel mai rumos text al tau!


Lasă un răspuns

