si am 7 ani si sunt pe 7 cai si m-am sarutat de 7 ori

De vreo doua zile aveam in cap finalul lui „American History X”. Stiu ca il stiti, stiu ca stiti ca e un film bun. Concluzia e simpla, iar vocea e nu doar placuta cat apropiata si familiara. „We are not enemies, but friends… „

De vreo saptamana tot imi propuneam sa scriu despre Friends. Concluzia nu este niciodata trasa, dar cred ca mi-am gasit locul. Stiu ca am crezut de atat de multe ori incat ati putea rade de credinta mea stramba. This is just who I am 🙂

De vreo cateva ore simt ca incepe sa-mi fie bine. Concluzia este prematura, dar intotdeauna am fost mai repezit. This is how I care 🙂

De cateva minute sunt cu capul in nori, iar gatul mi-a fost atins la implinirea a 7 ani. This is what I drink.

Doua evenimente s-au intamplat vineri seara: prietenii au dat de baut si prieteni au fost castigati.

Imi urez si eu „La multi ani!” le urez si lor si astept sa va scriu peste un an, cand ne vom „frendui” again.

PS deloc sfios

Pe facebook e un grup, Friends of FRIENDS. Daca vreti sa vedeti mai multe din cate si mai cate s-au intamplat vineri seara, merita sa aruncati o ocheada. O sa va fac si eu, de acolo, ochi dulci.

PS erotic

Pozitia 116 sau cum pozeaza un elf dupa ce face amor 😀 (Daaaa… sunt in slide-ul Friends. Daaaaaa… e greu sa fii copy… daaa… dar si arat bine!)

pozitia 116 din Friends

PS de cinefil

Da, casa e in mijlocul strazii 😛

8 Responses to “si am 7 ani si sunt pe 7 cai si m-am sarutat de 7 ori”


  1. 1 Melting Aprilie 13, 2010 la 8:44 am

    bărbierește-te și hai la Brașov, împărțim un pat :Ppp

  2. 2 elfuldelamare Aprilie 13, 2010 la 8:47 am

    deci ne barbierim impreuna=))

  3. 3 Melting Aprilie 13, 2010 la 9:07 am

    vreau pe partea dreaptă a gâtului, sub lobul urechii, acolo unde palpită vena =)) =))

  4. 4 elfuldelamare Aprilie 13, 2010 la 9:16 am

    baiiiiiiii:)) ne citeste tata!!!:))

  5. 5 Irina Ursu Aprilie 13, 2010 la 9:23 am

    Elfule eu zic sa te potolesti ca altfel nu te las sa stai in poala mea weekendul viitor. Da?

  6. 6 Melting Aprilie 13, 2010 la 9:26 am

    hai că dl Elf Senior știe că ne iubim ca frații :))

  7. 7 Paula Negrea Aprilie 13, 2010 la 12:56 pm

    Ti-am zis cat de iubexc az? Dupa ceafa 😀 😀

  8. 8 elfuldelamare Aprilie 13, 2010 la 12:57 pm

    si eu vreau sa ma iubsex. chiar si dupa ceafa:P


Lasă un răspuns

