normalitate

Cica scriitura mea nu ar fi cu esenta, aka ne-esentiala. Si cica scriitura mea trebuie sa-si revina, aka a plecat undeva si o astept sa se intoarca. Tot ce-i posibil. Ar fi culmea sa gasesc doar cititori cazuti in cap si extatici dupa verbul meu cu gust de fistic. Unde mai pui ca si gusturile astea sunt discutabile. Altceva vreau sa punctez: trebuie sa fac curatenie in apartament, sa spal vasele, aragazul, niste tricouri. Sa sterg praful, sa bag netul pe un desktop. Sa am timp sa iau flori si sa mai fac si un dus. Sa fac ordine la mine in camera si sa imi descarc niste filme.

V-am pupat! Ma duc sa ma bucur de normalitate 🙂

3 Responses to “normalitate”


  1. 1 Sigrid Aprilie 17, 2010 la 6:43 am

    Incerc sa-mi dau seama daca punerea cuvantului bucur langa insiruirea de actiuni must-do e ironica sau chiar te bucuri..?

  2. 2 Oana Portase Aprilie 17, 2010 la 10:57 am

    Of, of. Mai cunosc pe cineva 😀

  3. 3 Paula Negrea Aprilie 17, 2010 la 11:33 am

    Incepi sa fii clar si om, elf, grija mare! 😉


Lasă un răspuns

