voi

Spune-mi

Ti-as spune povestea nisipului prins in parul tau si a mainilor uscate de sare. Intr-o buna zi,  pe malul marii s-au ridicat castelele de nisip. Uimti de glasurile din scoici, doi indragostiti s-au indreptat spre harmalaia rasaritului de soare. Din neatentie, au calcat turnurile si s-au pierdut in valuri.

Arata-mi

Ti-as arata cum e sa creezi din nimic si cum algele iti saruta gatul, facandu-ma gelos. Un punct lenes la orizont imi face cu ochiul. Seamana cu un stat in masina si scris povesti pe hartie. Te-as fi sarutat atunci, ca si in alte dati, pe frunte. Ti-era doar teama ca m-ai fi ranit. Eu deja zambeam.

Simte-ma

Te-as fi simtit sub unghii, ca pe o mica durere cu gust de miere si lapte. Un spin de dulcegarii pe care nu mi le-ai iertat. Credeai ca doar sufletul mi s-a topit? Erai prea fierbinte atunci. Trebuia sa te sarut, dupa ce am incalzit intre buze gheata. Asa se termina toate povestile. In buric si pe coapse.

Miroase-ma

Ti-as fi mirosit pielea pana cand incepea sa se descompuna. Asta inseamna sa iubesti, zic unii. Eu m-am multumit sa ma inec pe gatul tau prea lung pentru a fi vazut de altii. Nu vreau sa adorm inca. Ar trebui sa te prizez, de la un colt al buzei la celalalt. Te-ai grabit inutil. Deja miros a tine.

Traieste-ma

Ma reintorc la ale mele. Imi cer scuze ca a trebuit sa vezi asta. Stii doar ca foile cartii simt cand degetele mele traiesc prin tine. Nu vreau sa aleg intre tine si ridicol. Ar insemna sa ma pierd.

1 Response to “voi”


  1. 1 Paula Negrea Aprilie 25, 2010 la 12:41 pm

    Eu nu mai vorbesc cu tine evaaaa 😀 Incep sa ma alint de la atata buric.

    Au ajuns sa ti se lege gandurile, e nitel mai bine. Hai, tot scrie!


Lasă un răspuns

