nefericibili

nu mai stiu cand am auzit cuvantul asta. acum, parca se potriveste oricaror personalitati pe care ajung sa nu le cunosc decat din graba. ma incearca invidia sa aflu cum ei traiesc atat de mult. o domnisoara imi reprosa ca ma inalt greu si pic foarte repede. pic, pic, pic. norocul meu e ca am mers atat de des pe apa. ea nu stie ca Asta e atributul de care trebuie sa tinem seama. chiar si in vis, cand a merge pe apa e relativ usor.

si eu as fi putut fi un nefericibil. am toate datele tatuate in interiorul organelor. norocul meu a fost ca niciodata nu m-am visat intr-un bol opac. visele mele s-au indreptat mai mult spre acvariile cu incalzitor reglat din exterior. Dar asta nu inseamna ca nu ma uit atent la ce ar fi putut deveni ei. ieri ziceam ca unele vise imi sunt interzise. asta e unul dintre ele: eu sa trag atat de tare de piele incat sa ma rup.  e diferenta dintre aruncatul vopselelor pe o panza si scris cu creta pe asfalt. eu voi fi intotdeauna desenat cu creta. Dar asta nu inseamna ca nu ma incearca invidia pe ce as fi putut aflu eu. Dar e temperata, la fel cum mi-am educat toate simturile. Uneori, le simt prezenta ca si cum am fi rude indepartate care se se saluta doar din cap si isi continua micul dejun. Alteori, imi reamintesc ca am facut elogiul mediocritatii prea bine ca sa incerc sa bag picioarele in apa cand sunt incaltat. Asta nu inseamna ca nu ma las pacalit de nostalgie pentru ei.  O fac, chiar prea des. Dar eu mereu am inchis aragazul cand ies din bucatarie si mereu am verificat daca usa e inchisa. Defect profesional.

Mi-ar fi placut sa le schimb istoria cu a mea, mai ales ca mama mi-a zis ca sunt un baiat bun. Dar asa, n-as mai fi mers de la Universitate la Romana si n-as mai fi stiut ca orice incaltaminte lejera mai provoaca si basici.

3 Responses to “nefericibili”


  1. 1 Mire Aprilie 26, 2010 la 6:46 am

    intriguing , nu cred ca ai avea rezistenta pentru un asemenea line-up bio. sper ca n-am dat pe delaturi si e cu legatura cu pantofii doroteei.

  2. 2 the redbackpack Aprilie 26, 2010 la 7:54 am

    makes me want to be printre nefericibili ;)… cool piece!

  3. 3 raluchka Aprilie 26, 2010 la 8:38 am

    Imi vine sa zâmbesc când citesc „întotdeauna”, „interzise mie”, „sunt asa, sunt pe dincolo…”
    E o cale, mon cher, un proces, nu un eveniment.

    Atentie la vise. Când o sa-ti vina ceasul umbletului pe apa, n-o sa-ti mai pese de patofi.

    Dar înainte de asta, ar fi stupid sa strici bunatate de bashketi degeaba. Stai acolo si fa-ti treaba (inclusiv: mai scrie de-astea).


Lasă un răspuns

