X-uleasca

Nici nu existi. de ce ma chinui sa iti tot suflu viata, cand tu nici nu existi? Du-te si streseaza pe altcineva. Mergi de fa-ti povestile tale si hraneste-te ca o disperata din frimituri. Pff… Am trecut azi prin Cismigiu, sa mai incerc sa te vad cu coada ochiului. Tampitul de mine! Cum sa te vad, daca nici nu existi? Te-am tras din liceu, poate, poate esti in stare sa nu te mai comporti asa ca o zaluda. Adevarul e ca m-am si plictisit de tine. Vroiam doar sa te bag in pat, sa abuzez putin de naivitatea ta, sa ma enervez ca habar n-ai unde iti sunt placerile si sa te cari de dimineata. Si eu, cam idiot. Unde sa te cari daca nimeni nu te baga in seama? Asa meriti! Nici nu stii sa razi, habar n-ai sa schimbi o rochie cu alta. Stai toata ziua in capul meu si ma tot freci ca ai vrea sa iti acord mai multa atentie. Nu te da femeie-copil ca nu iti iese bine nici un rol, nici celalalt. Ce sa-ti spun?! Mica pretioasa cu filosofeala vintage… Ce deschizi ochii aia mari la mine? Crezi ca ma impresioneaza inocenta asta de bovina blanda? nu ti-e suficient ca te iau cu mine peste tot? Ca impart mereu patul cu tine si cu cine s-o mai nimeri? Te-am invatat cu putin si acum faci pe inocenta neinteleasa. M-am cam plictisit de tine, ti-am zis? Cat timp te reinventezi tu astazi, ce-ai zice sa ma lasi sa respir si eu putin? Aaa… aud comentarii plangacioase?! Mai taci ca esti proasta. Si eu mai mare prost ca iti tin toanele. Poate ca ne meritam unul pe altul. Dar te rog eu mult, nu mai fii asa zanateca si nu te mai furisa de fiecare data cand incep sa te caut. Stii ca te caut mai des? Bine ca taci…

5 Responses to “X-uleasca”


  1. 2 Oana Portase Aprilie 28, 2010 la 8:27 pm

    Am un plan cu tine. Ieșim la o băută (suc, bineînțeles) și apoi ne desenăm prietenii imaginari. Ahahahahahahahaha

  2. 3 merepadurete Aprilie 29, 2010 la 6:44 am

    te vad! te vad! si cu tot cu demoni..

  3. 4 ioana banana Aprilie 29, 2010 la 7:35 am

    a dracu’ x-uleasca asta…prima oara imi suna x-uleasca a raduleasca:))

  4. 5 roxana Aprilie 29, 2010 la 8:23 am

    macar stii ca-i de pe meleagurile noastre daca-i x-uleasca


Lasă un răspuns

