amprenta ta

Nu ti`am vazut degetele. Decat in fuga. Eram distras de mirosuri si clavicule. Muzica in exces. Atat de multa imagine incat imi venea sa te sarut pe frunte si sa te las acolo, plina de oameni si de amintiri. Degete puternice, cu asta am ramas dupa ce ai trecut la alta masa. Nu te stiam prea bine, decat din auzite. „Cine esti? Cauta-ma pe google!” Ce dezinteres nerusinat… Am fost putin suparat. Degetele alea imi tot dadeau tarcoale. Ca niste poze. Tu plecasei, dar ramasese umbra lor pe un pahar. Uitat. Cred ca voiai sa ma tachinezi. Nici macar nu ne stiam.  Tu tachinezi fara sa arunci nicio momeala. Sunt sigur de asta. Nimerit printr-o placuta coincidenta intr-un loc pe care il dispretuiesc. Mai putin decat ma dispretuiesc eu, dar suficient incat sa ma amuz. Cine dracu esti tu asa de aroganta incat ma simt masochist doar cand ma gandesc la mainile alea ale tale? Daca te cunosc Ei, nu inseamna ca nu o pot si eu face. Ei sunt oricum prea beti de sine si prea isterici cu mediocritatea. Eu prefer sa ma ascund printre pahare si sa raman cuminte. Stiu, eu sufar de dezmat scriitoricesc. E mai grav decat al tau. Te-ai intrebat ca poate degetele s-au saturat sa tot fie obosite? Cate maini ai imbratisat? Cat au atins si cum? Fara rusine le-ai abandonat in altii. Si fara nicio amprenta. Nu te-a mirat asta? Ca ai lasat amprenta doar pe niste pahare lenese? Cauta-ma. Tot pe google sunt si eu.

0 Responses to “amprenta ta”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

