negustor de inimi

„Am inima cam prajita.

Da-o inco. Ti-o pastrez eu. Ca la banca. Dobanda o stabilim de comun acord. Nu sunt un negustor fara inima.

Pai iti dau si inima, imi ceri si dobanda?

Vrei sa te complici? Sa iti pastrezi inima aia prajita? Sa risti sa-ti infectezi si simturile?

Ma cam sperii. Te stiam mai bland, dar vad ca pe zi ce trece… cu tot marketingul asta, te transformi intr-un ranjet.

Pastrator de inimi. Ma amuz cand spal inimile prajite. Cand le curat de scrum si cand le parfumez cu putin din mine.

De ce din tine? De ce esti atat de enervant de arogant. Nu-mi place cum mirosi cand ranjesti.

E un fel de ingredient al nerusinarii mele. Altfel, inima nu ti se odihneste. Mi-o dai degeaba sa o pastrez. Dobanda este calculata si in functie de cat iti dau din mine. Cu cat mai mult, cu atat mai repede ti se vindeca.

Inima?

Si asta, da.”

0 Responses to “negustor de inimi”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

