nisip in buzunare

Au fost vreo 35.000 de povesti la mare, in vikendul asta care a trecut. Eu mai am nisip in buzunare si prin portofel. Au fost consumate vreo 5000 de butoaie cu bere. Si am si cateva zgaraieturi pe nas si frunte. S-au baut aproape 1200 de sticle de tequilla. Si m-am bronzat si pe nas si frunte. Dap, unde sunt si zgariat. S-au imbratisat 10.000 de fete cu 10.000 de baieti. Si 800 de fete cu 800 de fete.  Eu am observat luna care iesea din mare, ultimul. S-au mancat 2300 de gogosi si 1400 de saorme. Ieri, pe nisip, am gasit melcii cam sparti. S-au batut 419 masculi. N-am reusit sa ma tund in Mangalia. Inchideau la 12. Au fost 12.000 de maini care s-au tinut la malul marii.  Eu am dansat mai putin pe mese. S-a consumat un numar de 2350 de jointuri. 345 de cupluri s-au despartit. Am reusit sa aducem toate cele 7 shoturi intregi si nevatamante, napoi la bar. Pe o tava. Eu+Sebi. Eu pe post de deschizator de drumuri. Ca sa vezi 🙂 Aproximativ 8500 de domnisoare erau sub 20 de ani. Din cele 8500, aproape jumate au visat cu ochii deschisi. Eu nu aveam laptopul cu mine, deci nu am miscat nimic 🙂 Am plecat din Mangalia, pe la Albesti unde gasculitele nu merg cu tocuri pe strada. Am ajuns, ieri, la 11 seara. Azinoapte am visat din Razboiul sfarsitului lumii de Vargas Llosa. Eu nu l-am cetit pe nenea. Sile zicea ca de la atatia oameni nici nu se mai simte mirosul de mare. Eu aveam nasul infundat, deci nu pot sa-l contrazic.

0 Responses to “nisip in buzunare”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

