coana udrea fata cu reactiunea

Coana Udrea e la realitatea. sa ii dea Dumnezeu sanatate, maica! mai multa decat mi-a dat mie cand am luat galetusa aia portocalie. Avea un kil de ulei si o punga de zahar. A fost bun maica. Ma uit la dansa, acum. La cablu. Ca e eftin. Acu cica ne taie pensia. S-o taie maica… ce mi-e un milion de lei, ce mi-e 500.000. Tot saracie este. Si daca asa scoatem tara din criza, ce sa facem si noi? Mie nu-mi pare rau ca l-am votat pe Basescu. Maica… decat sa iasa comunistii si sa fure mogulii astia tot din tara. Era prapad. Ma uit la coana Udrea si mai are putin si plange. Mititica de ea. E femeie de nadejde si capabila. Arata si bine si e si desteapta. Are viitor. Cum sta ea acusica sa dea explicatii. Parca ar fi primu ministru, zau asa. Cred ca daca da cu pumnu in masa lumea sta smirna. Nu ca la Boc. Zice lumea ca fura coana Udrea. Dar cine nu fura, maica? Dar saracuta de ea macar nu injura si nu scuipa. V-am zis ca e si trupesa? Nu stie ea cu acuzativul, dar las ca nici Tariceanu nu stia. Si ala era frumos, maica. Oare ce-o mai face? Cum le zicea ea acu… fura dom-le astia. Uite ce le zice „ca cica e o situatia care o tolereaza toate partidele, dar am trecut cu vederea”. Saraca de ea… ia maica niste ochelari ca iti strici frumusete de ochi. Nici machiata urat nu e, seamana cu tanti Lenti din deal. Doar mai tinerica oleaca.

Eu sper sa iasa dansa presedinte, ca eu o votez. Si stiu eu ca o sa ne dea si atuncea ceva zahar si ulei. Cu pensiile si salariile… eh… ne-om descurca noi cumva. Ca si pana acu tot rau ne-a fost.

0 Responses to “coana udrea fata cu reactiunea”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

