minte-ma

de ce ai ramas ca un dobitoc fara glas? ti-am cerut sa ma minti. nu pot. minte-ma copile, nu e chiar atat de greu. nu vreau. zi-mi ca o sa fie bine ca o sa traiam fericiti. sunt dispusa sa te cred. minte-ma! nu e deloc amuzant. tu erai bun la mestesugit cuvinte si metafore si alte parti de trup. ce ti-a venit sa taci chiar acum? m-am muscat de buza si cam sangerez. am gura plina de sange si vorbesc incet. altii ma mint ca si cum m-ar respira. ma mint si ma fac fericita. sunt transportata intr-un univers plin de panglici si boabe de cafea. de ce esti asa boland? ti-am zis ca nu vreau sa te mint. pot, dar nu vreau. sunt bun, dar tu nu esti prea complicata. asta e motiv suficient, copile? iar te pierzi in hiper-simturi diluate. fii putin mai responsabil! cu cine? cu tine si fericirea ta? iti esti suficient de plina. daca te mint, ai intra in sevraj. esti un ipocrit! cand esti carcotas te transformi in nefericibil si croncanesti ca un corb gelos pe alte starvuri. stiu. ma enervezi cumplit. atat de tare incat iti urez sa fii atat de slab pe cat pot fi eu de fericita. ar insemna sa ma pierd in straveziu si sa ma transform in idee. ete, fas! nu trebuie sa te transformi in poet ca sa ma impresionezi. doar sa ma minti. bine. esti fericita. multumita? nu. nu minti interesant. lasa-ma. ma duc sa ma bucur fara tine. pa, nimicule. pa, tristete.

0 Responses to “minte-ma”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

