despre ridicol

Nu inteleg negarea ridicolului. Sa mor daca o inteleg. Se feresc oamenii de ridicol mai ceva ca dracul de tamaie. „Dar ce-o zice gura lumii? Dar cum sa te expui asa? Dar de ce sa o faci? Dar de ce sa lasi impresia asta de neserios?”. Si cate si mai cateee… Oamenii se iau in serios, ceva de speriat. Ce este de-a dreptul bizar e ca si joaca, atunci cand este practicaat si acceptata, e seriosa. Se prefera jocul pt ca este mai trendy-flendy, este de bonton. Ca dom`le… in joc exista castigatori si pierzatori, profesionisti ai jocului, teoreticieni si aplaudaci, fani si cirede de panselute care isi dau jos petalele la primul vanticel hipsterian. Apropos, la StreetDelivery este stuparul hipsterilor. Mie asa mi se pare. Dar na… eu nu stiu prea multe nici despre fenomen. Poa ma insel. Dar… intr-un asa spatiu care se vrea liber si bun si pozitiv, tot e de porc sa fii ridicol. Fuckin weird. Oameni si oame serioase care o nu o ard si fara „gen”, dar sunt „in filme”. Plm. Napoi la ce ma doare. Nu pricep lipsa de intelegere a acestei atitudini. Nu inteleg de ce se refuza autenticitatea si se prefera o mediocritate nerecunoscuta. Se prea poa sa fiu inca sub influenta lecturilor din liceu. Poate nu am evoluat, poate sunt totusi o minte ingusta. Dar eu cred in definirea asta a ridicolului „un element dinamic şi creator pentru orice conştiinţă care se voieşte vie şi experimentează pe viu”. Ridicolul nu este grotesc sau meschin, ci unul din putinele acte real-autentice, „nude” pe care le permite viata.

Este un debuseu al prea-plinului din fiecare care de multe ori da pe afara si inunda personalitatea cu sunete stridente si fara acord. Eu mi l-am asumat ca pe un pandantiv care nu ma lasa sa ma transform intr-un capiat nerecunoscator cu un bat in fund si libidinosii pe nas. Fiecare cauta ce vrea. Eu nu caut sa fiu ridicol. Eu ma ingrozesc de a nu fi deloc 🙂

0 Responses to “despre ridicol”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

