In Regat, se scriu povesti

Am cam tacut in perioada asta. Am fost racit, cred ca am imprastiat putin virusul. Dar nu-i bai. Ne vindecam cu energii solar-sahariene. M-am mutat. Sunt omul sectoarelor 3 si 6. Weird, huh? Nu am dat nici barba jos nici nu m-am tuns. Stai linistit, mosulica. O sa ma ocup in vikend.

Aa… si Regatul va pregateste ceva. Bun. Bun rau de tot. Nu poci sa va zic mai mult. V-ati prins. E un fel de teaser. E cu povesti. Mai mult nu va spui 😛

0 Responses to “In Regat, se scriu povesti”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

