stare de bine usor imaginata

Mici pasi cand am coborat din pat. Mergeam pe varfurile degetelor sa nu cumva sa te trezesc. Aveam obiceiul asta deranjant sa adorm tarziu doar pentru a ma trezi devreme. Erai mereu bosumflata, deschideai un ochi, te uitai rea la mine si te inghesuiai in coltul patului, tragand cearsaful in semn de protest peste cap. Imi placea la nebunie micul tau ritual. Asa iti dezgoleai picioarele fara sa stii cat de mult riscai. „Pupa-ma pe obraz” devenise „pupa-ma unde vrei, dar lasa-ma sa mai dorm inca o ora”. Ca de fiecare data, te lasam cateva minute. Pana ajungeam sa termin cafeaua, sa imi dau cu niste apa pe fata. Apoi intram langa tine si incepeam sa te tachinez. La inceput te enervai. Ba chiar ma amenintai cu „las ca vezi tu la noapte”. Eu radeam sfidator si incepeam sa te sarut. Ma trezeam cu un picior in burta. Ti-l prindeam si incepeam sa-l rontai. Incepeai sa razi. Atunci, oricat de stupid suna, simteam ca sunt fericit. Alchimia asta de netrezire cu rasete dadea o uitare lenesa si un dezinteres pentru orice. Asa pricepeam eu „starea de bine”. Uitare natanga si dorinte inchise in 5 metri patrati. Te sarutam pe spate, te incordai si fara sa te uiti ma cautai cu palmele. Deschideam geamul sa mai eliberam sexul de ieri, te ridicai in fund si incepeai sa faci ordine si disciplina. Ma uitam fascinat cum gaseai tu mici probleme de rezolvat, barfe si combinatii de haine si parfumuri. Habar n-aveam ce zici, dar faceai ca totul sa sune al dracu de interesant. Ma faceam ca adorm, ma cuibaream in tine. Tu continuai, brusc serioasa si putin nehotarata daca mai ai vreun interlocutor. „frivolismele” astea, nedemne de un ochelarist ma atrageau cel mai mult. Mi se parea ca descoper o lume noua, un fel de conquistador in cautarea celor mai roz amintiri spuse pe un ton serios. Ma prefaceam plictist, si-ti intorceam spatele. Te faceai ca esti la fel de prinsa in subiect, ignorand aparentul ignorant de langa tine. Ma pupai pe obraz si imi cereai o poveste. „imi place de tine pentru ca ma furi cu povesti. ti-am zis ca te plac azi? nu, mai bine zi-mi o poveste”

2 Responses to “stare de bine usor imaginata”


  1. 1 QED Iulie 28, 2010 la 12:47 pm

    Cine crede ca doar eu stiu ce enormitati conteaza, greseste. Micile „tavaleli” de dimineata, gesturile libere, neingradite de teama ca ne vede cineva sau ca tre’ sa fim seriosi, cearcanele de dimineata, ochii lipiti si jocul in doi foarte apropiat de preludiu, dar cu totul altceva dau savoare vietii, intretin pasiunea. Si, cand iubesti, nu conteaza altceva.

  2. 2 Paula Negrea August 2, 2010 la 9:26 pm

    Fix ce-mi tre’a. Dau o bere la faza asta.


Lasă un răspuns

