niste RAM

Ultimul etaj. Decor ajuns obisnuinta. Picaturi chinezesti dintr-un robinet care trebuie schimbat. Nici macar nu-mi arde sa scriu povesti. Am ras azi. O pagina de jurnal abandonat. Cred ca dau prezumtia de interesant tuturor alienatilor care isi inchid amintirile in cuvinte. Imi par discreti si cuminti. Mi-ar placea sa scriu o scrisoare. Pe hartie. Sa ajunga prin posta undeva. Eu, maniac al internetului, duc dorul mirosului de cerneala si pix prins catre destinatar. Scriu inca pe agende. Mazgalesc. Imi place obiceiul asta. E reconfortant. Mici transgresiuni pentru a acoperi un gol. Gornete? Cine se mai bate cu ele? 🙂 Fiti fara teama, nu imbatranesc. Doar sunt putin de tot nostalgic. Cand eram mic, mergeam de la tataia la matusa Marioara pe un drum flancat de dealuri cu scorburi. Tin minte ca mi s-a spus ca acolo ar fi serpi. Era teama aia de copil mic. Fascinatia pentru lucrurile mari vazute de la mica inaltime. Acum cred ca si-au pierdut statutul impozant. Imi pare rau ca nu mai sunt pici, dar nu atat de tare incat sa ma preschimb in vreun ciresar modern. S-au inventat atatea subterfugii de atunci ca mi-ar fi greu fara ele. M-as simti un pic aiurea, parca fara un simt.  Un fel de olog social. Tin minte gustul de banana verde. Si de spital cand mergeam cu tata sa imi ciuruie aia fundul ca faceam rosu in gat si febra. Sensibilos tare 🙂 Primul sarut. Tin minte locul si cum ma simteam. Rusinat ca nu mai sarutasem o fata inainte. Fain. Senzatii stocate intr-o baza de date umana. Lupta de la gradinita. Bancurile spuse la coltul de rusine dupa ce ne-a prins tovarasa educatoare ca arbitram un K1 gradinita combat. Primul telefon mobil. Caramizile cu display verde sau portocaliu. Cofetaria Callatis. Jucam carti pe pedepse si ne strangeam gasca vesela si faceam ca toti dracii pana ne simteam si plecam. Petrecerea monstru de la Miruna. Fata lu Gabi carand ligheanul. Dezastrul lasat in urma. Papagalul fugit al lui Sebi. Covorul din sufrageria Adinei. Cyuborgul Gigi in Vama, lovit de masina si scuturandu-si calm praful dupa el 🙂 Garsoniera din Pantelimon. Apartamentul din dr Taberei. Cel din Titan. Dune citit pe calculator. Raymond Feist scos la imprimant in perioada licentei si citit la bataie cu Maiorescu. Asteptarea rezultatelor la bac. Visinata lui Ovidiu. Rasul isteric din timpul orelor de romana. Dansul in jurul catedrei. Vodca cu dl profesor de latina si notele minime din lucrari. Petrecerea din clasa a 4-a cu scheme de dans si majoratul din Siemens.17 trandafiri :)) Mai trebuie sa mai zic? Oftat pe o bancuta din Saturn cu Anda. Perlele monumentale. „Valul”. Terasa improvizata de la sens. Am impresia ca daca uit ceva, fac o necinste amintirii momentat uitate. Sunt atat de multe. Dansul de dupa luarea licentei din Vama. Tipa din cort cu care nu m-am vazut apoi in Mangalia, la Posta. Ce idiot am fost. Ma chinui sa imi amintesc numele ei. Prima partida de sex la cort. Cum sa pierd asa ceva? 🙂 Tabara dintr-a 9-a. Casutele alea. Tabara din cls a 4-a cu geaca de blugi si dansat in cerc. Prima data cand l-am auzit pe Puff Daddy. Dragos ninja si pus pe caftit localnici. Grupul vesel 1. Grupul vesel 2. Andreea pe faleza in Mangalia. Bamse. Alchimistul foarte prost editat si cu pagini care se desprindeau. Stripteauza de la ziua Adinei. 1 mai-ul ala de kkt. Andrei dupa ce vorbise la telefon cu mama Adinei. Revelionul de la Gigi si tradarea Roxanei :)) Diablo de pe pentium 3 jucat la Marius acasa. Venitul de la scoala in graba sa prind episodul din „Highlander”. Mangazone. TF1. CD-ul cu Loreena cumparat de pe plaja din Neptun. 1 mai-ul cu verisoara lu Emil la Neptun. Revelionul la Emil acasa :)) „Dar fetele ce fac” de la Fane. Gabi in baie la Sz, tot de Rev. Eu fugit la Cluj cand tata venise la Bucuresti. Dune pe calculatorul lui Emil. Teresa de langa Grozavesti cu Irina si Oana. Friends. Tone de Friends. Sandokan vazut la Farul. Vacanta Mare tot acolo. Concertul Phoenix cu tata si Ovidiu de la Neptun. Concertul Timpuri Noi din Jupiter. Cargo. Dialog. Connex. Ploaie multa. „Dont worry man, they`re probably empty” din Vama.  Hot Stuff. Vama Veche. „Si aia ce aveau? O lopata” de pe plaja din Venus 😛 Casetofonul cu moneda din masina. Daft Punk la maxim. Si cate si mai cate 🙂

Cand ma plictisesc, mai deschid un folder si ma amuz singur de ce cretinisme facea. Sau ma emotionez, sau, sau, sau.

5 Responses to “niste RAM”


  1. 1 Iulian August 10, 2010 la 6:59 pm

    Prietene m-a prins sirul tau de amintiri din copilarie, din pacate nu cred ca ma regasesc printre ele,ce sa faci asta e,sau poate tangential, in unele…:)Bucura-te, ai avut o copilarie frumoasa,o adolescenta interesanta,si sper ca urmeaza o parte din maturitate mai furtunoasa(dpdv al aventurilor,nebunelilor si distractiilor) nu de alta dar poate pe astea le traim impreuna:))))

  2. 2 elfuldelamare August 10, 2010 la 7:04 pm

    There, there :))
    dupa ce terminam apartamentu, mai scriu un post pe blog. Prietene:))

  3. 3 Sebi August 23, 2010 la 9:01 am

    Bai, „prietene”!
    Au uitat cateva: Spawn…faza Spawn; dezamagirea din ochii lui Sz cand a aflta ca tu nu esti prietenul lui; ciocul rimelat al lui Emil; vila de pe dig si cum am fugit ca niste sobolani cand au aparut 3 tigani:); serile de la bodega de pe faleza (jos, langa Siemens), bataia cu zapada de la „Costesti”…si mai sunt…mai sunt multe:D

  4. 4 Camelia August 26, 2010 la 8:02 am

    În 1990 am aflat că bananele pot avea şi altă culoare decât cea verde şi că se pot mânca şi altfel decât crude; de preferinţă coapte!

  5. 5 Fane Iulie 3, 2011 la 6:41 pm

    Ce vremuri, ba…baba oarba la Costin (Emil vs. Giusepina), goana nebuna ca a murit invatatoarea, plicurile la probele de bac, ce bun e vinul (berea) asta, dara de ulei si cartofi,…epocale. mersi, Adi, mi-a facut placere sa mi le aduc aminte pe toate.


Lasă un răspuns

