santier de suflete proletare

Ochi. Scrie-mi despre ochi. Cum ma pierd in ei de fiecare data cand. Ma gandeam in metrou ce fel ar fi povestea asta. Intrasem iar in „as putea speria tot stolul de berze cu ce imi trece prin cap acum”. Povestea ta nu ti-o scriu pe piele pentru ca gasesti delicii nepermise in a te oferi soarelui. Erai o voce, un alterego al meu, o sexualitate pe care ti-am recunoscut-o din primul mesaj. Tastam si parca ti-as fi penetrat fiecare gaura cu degetele, parca eram un fel de alga bolnava de atingere. Cu repezeala si furie si excitare. Ca prima data cand am facut sex. Mi-ai ghicit si atunci ochii si cu lumina inchisa si cu jumatate de haine imprastiate pe jos sau pe noi. Ochi. Scrie-mi despre cum imi place sa ma pierd in ei atunci cand imi nasti fantezii. Nu stiu ce ghicesti tu in ei, cum ajungi sa-mi intri in maruntaie si sa-mi scoti placeri pe gat si pe sex. Parca ai plonja in ei, asa in albastrul ala sters cu pete. Si te-ai zbate atunci cand iesi la suprafata si parca ai cauta inecul. „Draga tarfa”. Asta imi suna acum prin cap. Si tu stii de ce tarfa, si tu stii de ce draga. Si tu stii ca salbaticiunea ta se pierde in scari de bloc sau praf si sudoare si putini au idee ce vulcan esti si cum faci cand juisezi si cum mirosi cand inima iti bate atat de tare incat iti vine sa plangi. Sau poate imi inchipui eu. Si fantezia mea s-a pierdut in sexul tau. Nu stiu. Sensibilitatea asta ma enerveaza pentru ca imi aduci aminte de mine si-mi faci pofta sa iti desfac carnea si sufletul si sa le analizez rece in timp ce-mi lingi gatul si imi cauti ochii. Ce dracu vezi in ei? Sa-mi zici si mie sa postez, sa ma dau mare si mic si sa ne ascundem amandoi sub un fel de camuflaj al dorintelor. Nici nu mai stiu cat e povestea ta si cat e a mea. Stii ca sunt orgolios. Bine, fie ca tine de data asta. Pastreaz-o. E a ta. Eu ranjesc, ca de obicei, cand suntem goi.

1 Response to “santier de suflete proletare”


  1. 1 Oana Portase August 25, 2010 la 9:20 am

    Ochii albaștri au frânt multe inimi…


Lasă un răspuns

