toamna este un fel de plans cu batista altcuiva

Daca as intinde putin, doar putin, mana as atinge norii astia gri-bosumflat. Si i-as scutura putin de ploaie si as fura doua palme cat sa imi fac o vata de zahar. De dimineata am prins soarele muncitoresc cum iesea el, fix dintre blocuri, si se holba la mine. Surprins parca si o idee buimac. Ma vand ca un sensibil, dar adevarul este ca niciodata nu am fost prea delicat. Am trecut cu bocancii prin balti fara sa ma uit inapoi, cu mersul asta al meu ciudat de gascan saltat. Apropos de batiste. Daca sfintii plang si se supara, cine le ofera o batista in semn de pretuire? Clasicismul asta ma nenoroceste.

Si prind la domnite. Trebuie sa imi fac profilul consumatorului de elfdelamare. Pam, pam, pam… strategii cu parul nespalat si mirosind a placeri optice induse din partea stanga de unde ma ameninta blocurile cu antenele lor stramb-fragile. Iar am pofta de scris (foarte bine, cititorii se bucura) je la fel, tata ca are ce citi (ba chiar nu ma simt pervers in exprimari, deci cu atat mai bine). „Idei bune, grija la editat”… cand o sa ajung faimos o sa scriu si o carte despre pericolul reumatismului dintr-o poveste.  Dar asta dupa ce fac sistemul capitalist sa planga de bucurie, ofcors 🙂

Asta e ciudata mea filosofie politica de stanga defulata intr-o dreapta moderata. Citi doamnelor si domnilor si ceva istorie sau gandire politica. Parol. Prea multe povesti vi se urca la cap si apoi nu stiti de ce nu aveti orgasme cu ochii deschisi… Nu mi-am luat ochelari de hipster (nu am putut. imi pare rau, dar nu prea tare). Abia astept sa vad cum va vad prin ei. Asta imi place de mor. Sa ma joc jocuri de cuvinte jucause controland tonalitati juvenile.

Si o problema semi-lucida: Daca sufletul nu este in noi ci undeva in afara noastra? Si e un fel de fabrica asa de suflete si in fiecare zi ne este repartizat un altul? Fabrica de suflete SRL. Hihi, suflete cu raspundere limitata. Si un trup raspunzator nelimitat. Divagatiile astea sunt excelente. Servite cu o portie de suturi in fund pentru cei care comanda iresponsabilitate usor prajita in suc de struguri cu boabe gigant. Din italia. Luate din piata Minis. Papi la un bob de 2 ori. Pe incercate, chiar. Cam ca la suflete. Si imi pun unul, de nu  il vedeti 🙂

PS: Trebuie inventata meseria de alintator-alintat profesionist. Si trecuta pe drepturi de autor colectiv.

0 Responses to “toamna este un fel de plans cu batista altcuiva”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

