Oracol

Draga, jurnalule public, intai statator de bloguri, amenintator de vorbulite

Nu prea am mai scris in perioada de cand am scris ultima data. Ne aflam intr-un deficit de povesti pentru ca e putin criza non-sentimentala. Pretul povestilor a inregistrat fluctuatii semnificative, iar pe piata inter-narativa indicii de basm s-au dus spre un minim istoric. Totusi, au existat si evenimente demne de mentionat. Am aflat ca am reputatie. Ceea ce nu e un lucru chiar rau. Ma maguleste, chiar. „Tu cu cine iti faci awareness-ingul?”  – O intrebare deja intrata in mecanismele fine ale consumului de ing-uri. Intre timp, masina spala si nici nu este constienta de ing-uri de astea metafizice. Jeleu, cum ar zice un baiet.

Am mai aflat despre beneficiile jocului de remi si in acelasi timp ascultam live cum se sparg pahare in platou si farfurii pe faianta pentru ca asa e la romani cu datina asta distructiva. Fetele ma place, dar fiind organizate in sindicate libere cugetatoare au grija sa se puna la masa negocierilor cu estrogenul pe fata. Ceea ce nu e chiar rau – chimicalele astea ne tot imping spre a face minunatii. Dizruptia intervine atunci cand excesul de prea plin se loveste de interesul de prea putin (fapt cunoscut in mediile academice).

In alta ordine de idei, cred ca hipsterii sunt niste creature bune de mers prin cluburi&intruniri de arta. Stiu, n-am de cine ma lua si ma iau de acesti domnisori. Domnisoarele, cum este firesc, face ce vrea dansele. Cum nu exista sa lovesti o fata nici macar c-o floare, nici nu trebe sa le criticam pentru ca domniile lor sunt defective de autoironie. Sau asa umbla zvonul aka reputatia. Am invatat cuvinte noi ca de exemplu „carici” si „tarzanei” (parca…) si am demonstrat ca pentru o idee se merita sa stai sa bei bere. Adica o idee buna.

In incheiere, tin sa imi exprim gratitudinea pentru tot ce ma inconjoara: sticla de suc, borcanul cu soare, scrumiera si cana de cafea, cu cafea, pentru cafea. Traiasca Revolutia Sexuala si destuparea la bibilica!

0 Responses to “Oracol”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

