intre mi si la este infinit

E un deal cam banal asa, fara niciun unghi drept. Fara nori care sa ii ascunda crestele si fara senzatii de epurare spirituala. De fapt, el este cuprins de atata ceata nu ai putea sa distingi baza de varf. Nici sa pui degetul pe inceput si pe sfarsit. Este non-liniar. Mi mi nor – uite un inceput de chansonette. Do Re Mi. Sau mi-e dor. Sau Dor. Sau Rod. Sau mai bine niste pseudo-cultura.

Ar trebui sa imi fi adus aminte mai mult decat o pereche de picioare faine? Femeia inseamna si altceva? Daaa… striga corul privighetorilor, fluturand poze artistice ca in videoclipuri.

Nu pricep de ce nu se inventeaza „starea de bine cu lingurita”. Ea exista, dar pentru ca nimeni nu isi depune patentul la OSIM, parca nu s-ar fi inventat.  Ah.Exista lucruri care nu s-au inventat?

Si ma intristeaza prostia. Ar trebuie sa ma infurie, sa ma revolte. Hop-poc, eu is intristatul. Si ma duc sa ma inregistrez ca marca distinsa.

Mi miiiii… Dar sirena face altfel… Mmmhhhmmmmm. Deci mi mi ar face o sirena cu buze tuguiate, cred. Mi (me) minor este un androgin de 16 ani care sufera de tulburari de personalitate si este schizoida. Si poarta, cu buze tuguiate, o girafo-vacuta. Adica un fel de struto-camila simpatica. Nu-i asa ca stiti de unde vine termenul de struto-camila? Nuu, raspunde corul de Goa. Mi-am identificat alt inamic: za Goa people. Sa aveti parte numa de trip-uri nasoale, ba!

Ah. Si nu mai insistati, fetelor sa fiti frumoase daca sunteti urate. De la baieti n-am pretentii, dar de la voi… Mai bine o urata cinstita sau o prostuta naiva, decat o frumoasa cu saorma intre dinti.

1 Response to “intre mi si la este infinit”


  1. 1 Siderismaris Noiembrie 3, 2010 la 7:00 pm

    „o frumoasa cu saorma intre dinti” pe asta trebuie copyright…e mult prea buna. bravooo!


Lasă un răspuns

