04.06.2011

I need a fuckin brief:D

Buna dimineataaaa voi cei care ma pretuiti sau nu. BUNA DIMINEATA! Nu cred ca s-a auzit… La ora asta voi dormiti de rupeti, cine stie ce visati, prin ce cotloane ale mintii va ascundeti. Putina lume pe fb, twitter, mess. Ah. trebe sa imi fac preteni si pe alte meridiane. Revenind la sujet ca divaghez and we dont wanna doo that. Rightt?!

Nu tata, nu ma simt rau. Ba chiar sunt mai bine. Nu am somn. De prea mult stat in casa, nush. De aceea zic: AM NEVOIE DE UN BRIEF! Daaa, unu de ala kinki, care sa iti frece neuronii, sa te enerveze si sa te duca prin extaz, agonie si-apai iar extaz. Si nu orice fel de brief. Stiuuuuu… respectam munca! Darrr acu am nevoie de un fuckin brief de pitch de brand de brand. Client-service!! Ioanaaa!! Dormi?! :)) Cristi ce-o face? 😀

Sorineeeeeeeeee… mai tii minte cand m-ai sunat (cre ca tat in per asta era cu traducerea unei carti?) Sper ca nu e cestiune confidentiala… Dau la salariu penalizari, parol! Bree, din clipa aia te-am placut:D („dadada, se da bine pe langa sef”, spun rautaciosii). Ce sa spuie si ei?! E rai si nu stie nimica. Tare, fata:) Eram in bucatarie cand m-ai sunat…  To all my homies de la FRIENDS, restepka!

Cum ziceam… un brief de ala suculent la bataie cu alti duzi si dude din publicitate. Daaa… pe miza de miza! Ca orice minte barbateasca, capul se excita mai tare cand obiectul dorintei e mai atragator. Hence, my desire for a big bad pitch! Pfiu… poa de la atata Fervex mi s-o trage… Chiar. Cine are contu Fervex?! 😀 Am niste insight-uri pertinente rau.

Ma rogg, daca si la 4 juma dimineata suntem seriosi… we have a problem! Deci sa nu fim:D Ouf. Am citit horscopu pt 2011… nu zice rau. Acu ca simt ca ma lasa si raceala o sa fim ( ca sa nu fiu acuzat de neatentie, „fim” este eu si elful, daa?) chiar si mai calduros (si aici e singular pentru ca elful e calduros, dar adi nu prea) ca de obicei. (constructia frazei trebuie vazuta ca o contopire intre  angoasele  telurice si nazuintele cosmice) NB: adi simte, elful traieste (aaa? tareee :D) … Pe twitter sunt eu si TBWA si cineandreea. Deci numa intelectuali:D (da ioana, ma plictisesc!) 😀 Iti aud gandurile chiar si cand dormi:P

Si pentru ca asta imi trece prin cap, asta va dedic!

Bre, va stiti! Sunteti cei mai buni! Sunt mandru ca va stiu! Si pentru hateri si haterite… Va plac la fel de mult cum nu ma placeti voi! Na! Sac!

5 Responses to “04.06.2011”


  1. 1 clandestine Ianuarie 6, 2011 la 10:46 am

    breee. esti cel mai elf dintre toti adi si cel mai adi dintre toti elfii, klar, mai pe germana asa.! Sa iti fie bine la urechi si la briefuri cu neuron appeal. totusi, irefuz sa completez asa chestionar auto- dadator de senzatii magulitoare pt tine. am zis, cartofi la gat!

  2. 2 Camelia Ianuarie 10, 2011 la 6:57 am

    Nu’s pe lume poveşti mai pline de minuni decât cele ale elfului; creatură imaginară în ochii căreia citeşti poveşti nescrise.

  3. 3 Camelia Ianuarie 10, 2011 la 6:58 am

    PS
    A nu se înţelege că Adrian ar fi altceva decât o minune de om.

  4. 4 Paula Negrea Ianuarie 23, 2011 la 9:48 pm

    pisi, esti mai bine acuma, ca ti-a trecut menstruatia elfeasca?


  1. 1 Tweets that mention 04.06.2011 « elfuldelamare -- Topsy.com Trackback pe Ianuarie 6, 2011 la 10:23 am

Lasă un răspuns

