L.M.A TaTa

Azi e ziua lui tata. Tata are niste obiceiuri nesanatoase (bea cafea cam pe la orele 00.00 si deschide calc-ul sa vada ce a mai aparut pe blog). De aceea, trebuie sa scriu ceva. I-am zis: scriitura nu e ca ingineria. El: nu si nu. Sigur, nu se fereste sa-mi zica ca sunt lenes. Eu ii explic ca inspiratia nu vine cand vreau eu ci cand vrea ea. De unde?! 🙂 Nu te pui cu stiintele exacte. Tata uneori zici ca sunt Eu. Incapatanat si alintat. Trage, cum trag si eu, la afectivitate. De aia recomand tuturor sa aprecieze atunci cand parintii tin sa stea de vorba cu noi, sa nu ii respinga sau sa le taie macaroana. Stiuuu, tatii astia… Si daca adorm langa tine in pat si incep sa cam sforaie, sa nu uitati sa ii inveliti. Ei sunt o specie destul de bizara. Chiar am auzit ca se satura daca isi vad odorul mancand cu pofta ce au gatit – special pentru plod 🙂 Si uneori… mai fredoneaza (cam afon ce-i drept, dar cu atat mai amuzant) rock clasic.

1 Response to “L.M.A TaTa”


  1. 1 Paula Negrea Februarie 9, 2011 la 9:25 pm

    Muuuulti ani, gentalmanesti, tata de elf! Ce baiat minunat aveti, auziti? 🙂


Lasă un răspuns

