amintiri din viitor

Sunt un bit care alearga printre like-uri si coduri. M-am dematerializat cat ai zice „dematerializat”. Fiinta mea este compusa din unitati de masura vizibile cu tasta libera. Am incetat sa ma uit inspre mine de cand am descoperit avataruri in spatele terminatiilor nervoase. Moleculele isi dau retweet-uri, iar plamanii imi dau poke de la prea mult fum. Ca de obicei, nu le raspund. Sunt un introvertit care se ascunde in spatele muschilor de silicon si cipuri si striatii energetice. Incap intr-o poza, dimensiune standard, si url-ul nu-mi este nici prea lung, nici prea mic. Cat trebuie sa dai click si sa shareuisti altora. Am gramatica simpla, fara diacritice. Vreau + sa ma ridic in google, sa ii iau elexirul. Pun pariu ca Atena sau Paris nu s-ar fi gandit ca nectarul antichitatii se va transforma intr-un algoritm matematic. Nu vad mai departe de lungul nasului pentru ca am renuntat la celelalte simtaminte. Am descoperit instagramul si miros pixeli cu pofta unui obiect foto luat de pe www. Vand povesti virtuale, inspiratie proprie si expiratie impersonala. Am uitat cum e sa iubesti, dar am un relationship status volatil. Ba sunt complicat, ba sunt singur. Inca trebuie sa ma decid la o inimioara ca sa atrag atentia altora in cautare de atentie. Va salut din viitor, unde sexul se practica in spatele ochilor inchisi. Imi dau enter de fiecare data cand imi pun cafeaua la plic biodegradabil si sunt atent la ultimele stiri eco. Aici, toate lumea e verde. Se fumeaza atat de mult verde incat insert pot. Shit del la vise chimice; nu sunt cool. Hipsterii sunt in muzeul Antipa. Lumea inca rade de ei si apucaturilor lor dezinteresate.

4 Responses to “amintiri din viitor”


  1. 2 Oana Portase Iulie 26, 2011 la 8:49 am

    mă oboseşte social media.

  2. 3 camelia August 30, 2011 la 6:22 pm

    Cuvinte…în ispita cărora ai vrea să cazi? Îţi iau povestea de acum ca pe o metaforă a răzvrătirii lor. Poate eşti un „text” dificil, care îţi este accesibil abia după câteva lecturi…apoi începi să îi guşti…Glumesc…aşa-şi-aşa…

  3. 4 roxana Decembrie 6, 2011 la 2:04 pm

    c’est la fin de l’histoire et de l’humanité cum spun francezii pe care nu-i asculta multa lume. sa mai scrii asa pentru ai, cei care privesc si incearca si sa inteleaga, nu ai care vor sa fie curent cu noutatile


Lasă un răspuns

