principii si cestiuni principiale

Pt ca deseara am de facut o poveste, am zis sa nu mai uit de leapsa de la sabina. Fara alte adaugiri, cam astea ar fi:

  1. orice veste proasta nu ma surprinde. surprinzatore sunt vestile bune. de aceea sunt sanatos la cap
  2. cand ai probleme, familia e cea mai in masura sa te ajute. probleme, nu dileme filosofice.
  3. daca nu ai niciun prieten esti in caca.
  4. normalitatea este data de echilibrul dintre sine si norma sociala.
  5. daca nu ai ironie si autoironie esti trist
  6. cuvintele nu ne doare. cuvintele nu ne doare. cuvintele nu ne doare.
  7. cand ai dezamagiri de amorezeala, retrage-te in povesti. cand ai orice fel de dezamagiri, retrage-te in povesti.
  8. viata fara poveste este suma respiratiilor de inspiratiilor. deci mecanica. deci 0
  9. nu fi rau, nu fi meschin, nu face altora ceea ce tu reprosezi. asta e tricky, stiu. dar se poa face.
  10. da dovada de bun simt. e usor. fii decent.
  11. lasa extremele. sunt pentru netotii fara cele 10 reguli 🙂

Am dat 11 sa fiu mai cu ureche lunguiata 🙂 Roxana, Oana, Irina, Anca, Paula. Aveti legatura 🙂

9 Răspunsuri to “principii si cestiuni principiale”


  1. 1 Paula Negrea iunie 14, 2010 la 9:58 pm

    Gata, sunt bună de căutat 🙂

    Mulţumesc, Elf, chiar mi-am construit un clar-la-un-loc.

  2. 2 Oana Portase iunie 15, 2010 la 8:07 am

    Recepţionat. Dacă scap întreagă la cap cu moţiunea asta, mai pe seară o execut.

  3. 3 alina iunie 16, 2010 la 8:21 am

    nu fi rau, nu fi meschin. cu un singur „i”. innebunesc cand vad ca pana si persoane cu pretentii, care fac dovada unui bagaj cultural, fac astfel de erori gramaticale. http://diacritica.wordpress.com/2009/01/02/fi-fii-cand-se-scrie-fi-cu-2-i/

  4. 4 elfuldelamare iunie 16, 2010 la 8:24 am

    @alina. sar`mana:) sarut mana:P

  5. 5 Paula Negrea iunie 16, 2010 la 10:36 pm

    Ah! Tocmai ţi-ai primit una peste ceafă de la un designer, drag copiraităr :)) Să-mi trăiţi, vă iubesc infinit pe amândoi!

  6. 7 Anca iulie 5, 2010 la 6:50 pm

    O s-o execut si eu, ca si-a revenit blogul. Mai trage-ma de maneca!


  1. 1 Oana și principiile (în țara minunilor) | Oana Portase și cei șapte pitici Trackback pe iunie 19, 2010 la 8:46 pm
  2. 2 » Blog Archive » Sunt o Lady, ce principiile mele! Trackback pe iulie 6, 2010 la 10:06 pm

Lasă un comentariu