me vs myself

Salut. Am 27 de ani şi nu am niciun rost în viaţă. Este, fără îndoială, un început prost de roman, cam banal şi fără „cârlig”. Se pupă bine cu personalitatea mea, iar truismul care mi-a condus viaţă, impus de o minte sănătoasă este tocmai ăsta: u’re not that special. Deloc bun român o să încerc să scriu un roman despre viaţa mea de acum. Deviza în engleză este doar o altă formă de a pune în document ceea ce îmi vine în cap.Voinţa mea trebuie ajutată de un laxativ or somethin. Voinţa mea e cam de căcat. Nu am descoperit încă vreo specie de cafea care să-mi potenţeze calitatea asta sublimă. Toată lumea are bloguri, puţini îşi scriu romanul. Şi mai puţini şi-l termină.

Salut. Am 27 de ani şi sunt mai bun decât ceilalţi. Media inteligenţei pe care am întâlnit-o este sub nivelul meu. Fiinţele mai inteligente decât mine, mai culte şi mai elegante suferă de meschinărie acută şi debilism fără umor. Proşti şi proaste citite într-o cheia sol beată. O muzică stridentă de prea plin. Falşi şi prefăcute, gata să lingă orice scuipat pe care îl aruncă Celălalt. Doar pentru că este ceva de câştigat. Orice. Fără nume, fără cuvânt, fără un reper valoric. Nişte oameni mici şi înguşti. Turbaţi cu ifose de înţelegere. Mai rău… şi lipsiţi de cizelare culturală şi bombardaţi cu banalităţi pe care şi le asumă. Ignoranţi egoişti.

0 Responses to “me vs myself”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

