karma thief

Atentionare: A se citi cu ochelari de cal, inainte de cafea

Astazi nu sunt facut pentru a fi citit. Astazi sunt un fel de pastila amara pe care o inghiti pentru ca te vei simti mai bine. Fuck, si eu m-as juca in cuvinte doar pentru a consuma din timp. De unde si sintagma asta nefericita, „karma thief”. E singurul raspuns pe care sunt capabil sa-l dau acum. Fur din secunde, amagindu`ma ca insel vigilenta unei glume existentiale. M-am saturat sa injur o curgere de evenimente hazlie (as fi zis soarta, dar parca ii acord prea mare importanta si apoi cretinii s-ar grabi sa se uite ciudat. Si nu mai vreau priviri goale), asa ca ma multumesc sa`mi sap un tunel cu o lingurita.

Got myself in shape… vreo 10 ani am visat cum e sa te bati cu morile de vant. Am pregatirea unui sinucigas al starilor neconflictuale. Un fel de gradina zoologica in care parinti vin cu plozi sa vada elful dand din palme si agitandu-se pentru atentie. „Aruncati`i o bucata de zambet, veti vedea ce fericit va fi”. Altii doar isi sting tigarile la marginea custii. Usor scarbiti de un spectacol jenant. „Pentru asta am venit pana aici? Sa vad o pereche de urechi lunguiete si niste ochi obositi? Mai bine beam o bere”. Majoritatea trece in graba. Ei au venit pentru alte animale, mai putin blazate si demente. „Elfii au inceput sa creasca pe toate drumurile. Hai mai bine sa vedem pinguinii. Oricum sunt mai simpatice decat ciudatenia asta. Un fel de om”.

Nu e o metafora draguta? Un fel de nepasare reciproca. Doamna Karma are avantajele unui eternitati. Domnul elf are incapatanarea studiata in vis. Eu nu as paria pe unul sau pe altul. Ok, de ce sa devin ipocrict. My money`s on karma. Lets see u know stupid. In runda a patra. Nu ia KO-ul. Se impiedica si se accidenteaza. Fuckin karma…

Si pentru ca reprezentatia sa fie agreabila…

1 Răspuns to “karma thief”


  1. 1 Oana decembrie 30, 2009 la 5:50 pm

    Nu poti sa te bati cu karma. Poti sa o cureti 😛 si sa schimbi putin cursul dictat de dansa 😀


Lasă un comentariu